Gå til innhold

Er det sent med ul i uke 20??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time når jeg går inn i min 20 uke.. er det en fordel eller ulempe?? hører noen sier at det er fordel, for da er knøtte mer utvikla, og man ser mer, men samtidig blir sikker termindato vanskeligere å fastsette hvis man har sen ul..

 

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg hadde UL 20+0, og det var helt greit det!

Hørte aldri noe om ulemper ved det iallefall.

Skrevet

Jeg hadde når jeg var 19+5, ikke no problem :)

Skrevet

Man vil som regel bli satt litt tilbake på ul, så for den del så gjør det ingenting. Man ser like mye uansett igrunn... Jeg var jo 20 uker i utgangspunktet, men fant ut på ul at jeg bare var 19, så da gikk det jo bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...