Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har fått time når jeg går inn i min 20 uke.. er det en fordel eller ulempe?? hører noen sier at det er fordel, for da er knøtte mer utvikla, og man ser mer, men samtidig blir sikker termindato vanskeligere å fastsette hvis man har sen ul.. Hva tror dere??
Sunniva78 har to små Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hmm, jeg hadde UL 20+0, og det var helt greit det! Hørte aldri noe om ulemper ved det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde når jeg var 19+5, ikke no problem
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Man vil som regel bli satt litt tilbake på ul, så for den del så gjør det ingenting. Man ser like mye uansett igrunn... Jeg var jo 20 uker i utgangspunktet, men fant ut på ul at jeg bare var 19, så da gikk det jo bra =)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Går nok bra det .... hadde ul i uke 21 sist =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå