Gå til innhold

Noen som tenker på nr 2 allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt rart spørsmål.. Jeg er nå gravid med førstemann, som er ventet i mars:) Og jeg har allerede begynt å tenke på nr 2!!! Totalt irrasjonelt, jeg aner ikke hvordan det vil bli å bli mamma til en engang.. Men jeg sitter altså her og fantaserer og tenker litt på hvor koselig det hadde vært med to tette;) Huff, hormonell ja!! Men det er så godt å gå gravid, og jeg har det så bra..:9 Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi og =) Ikke sånn at vi har begynt å planlegge, men vi ønsker to tette, og jeg kjenner tanken på enda en graviditet gjør meg glad. Men først vil vi kose oss masse sammen med førstemann :)

Skrevet

Hehe :P

Kan ikke si meg enig, vi blir nok å holde oss med første de neste 5 - 6 årene .

Skal sette inn p-stav som varer i 5 år etter 1. er født :P

Skrevet

Ja, enn så irrasjonelt det selv er så har vi også begynt å tenke på det. Ønsker to tette, ikke flere år mellom de. Selv har jeg en søster som er 3 år eldre, og synes at for barna er det litt lenge.

Tenker på 2 barn inne kort tid, 1 er ventet i februar- og håper på andre året etter.

Skrevet

Nå er jeg gravid med nr 2 ... men tenker allerede på nr 3 =)

Skrevet

Dette er nr.2:o)

Det blir 2,5 år mellom de.

Begge var planlagte fra før vi ble gravide med nr.1(om vi kunne få unger selvfølgelig). Jeg sa allerede da jeg lå på føden med nr.1 eller 57 timer fødsel at dette kan jeg godt gjøre igjen:o)

Gleder meg til mars.

Skrevet

Vi har lyst på tette vi også, så etter at denne har kommet, så dropper vi prevensjon og lar ting skje når de vil.

Skrevet

Jeg hara tenkt tankennn.Men det stopper liksom der da.

Vil nå vente til det er gått rundt 3år kanskje.. får se.

Gleder meg sånn til å få "kroppen " min tilbake.. for meg selv igjen.

Uff, slik tenkte jeg ikke med førstemann, syns jo det var så utrolig kjekkt å være gravid den gang.

Skrevet

Hehe, jeg har andremann i magen :) To tette her :)

Skrevet

Er jo ikke så rart at man fantaserer om familien man er i ferd med å starte på.

Min erfaring er at alle barn er enebarn de første ukene etter fødselen - dvs. foreldrene orker ikke tenke tanken på flere så lenge de ikke har hodet over vannet med nr. 1. De fleste opplever jo enten trøbbel med fødsel, amming, kolikk, soving eller sykdom de første ukene (forhåpentlig ikke flere på en gang) - ikke for å skremme, men sånn er det - men det går jo som regel veldig fort over. Og da er det naturlig å tenke videre etterhvert...

Om to tette funker er jo også avhengig av hvordan nr. 1 er. Noen barn krever mer når de er små.

Jeg har nr. 2 i magen, og dette svangerskapet er totalt annerledes fra det forrige. Mye tøffere! Men vi tenker på nr. 3, vi, har alltid hatt lyst på 3. Men når det blir er avhengig av hvordan vi takler to og hvordan denne her er...

Skrevet

Her er også nr to på vei, det blir ca 2 år mellom de. For vår del blir to år mellom helt perfekt:)

Skrevet

Husker jeg gjorde det samme når jeg gikk med nr en. Men når hun da endelig kom så var det veldig deilig å bare ha henne å tenke på (en gooood stund frem i tid). Følte nesten at jeg ville gjøre henne urett om jeg skulle bli gravid før hun hvertfall var over året. Nå venter vi nr 2 når førstemann blir 2 år. Det synes jeg er fint og vi gleder oss over at det er så kort mellom de (selv om det nok kommer til å bli mye jobb).

Under denne graviditeten tenker jeg ikke på nr 3. Kommer ikke på tale. Tror nok vi skal ha to barn og thats it. :)

Skrevet

Hihi:) Ja det er bra å høre man ikke er alene! Det er vel litt hormoner inne i bildet, men jeg elsker å gå gravid, og elsker barn.. Og har alltid sagt jeg skal ha 4 stk.. Er 24, og vil helst ha alle innen 32.. vi får se! Men godt mulig vi ikke begynner på prevensjon etter fødsel, det tok meg 9 mnd etter p- pilleslutt å bli gravid, så for oss kan det være at det tar litt lenger tid enn vanlig!

Hilsen HI

Skrevet

ånei, jeg skal ikke gå gravid fort igjen for å si det sånn. skal kose meg med førstemann en goood stund :)

Skrevet

Har en på 14 mnd å termin i januar =) så blir 17 mnd mellom mine =) E 5 år mellom ho eldste å han på 14 mnd da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...