Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne? Hører det er kommet en ny, veldig fin vogn..
OsloMor Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 En slik en så jeg på Grønland barnevogn-butikk i Smalgangen, er litt usikker på om det var en kombi eler duo, men brun og veldig fin var den:-)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 det er et begrenset opplag, venninna mi kjøpte i forrige uke på Barnas hus. Nydelig vogn:) har bare sett den på mms bilde da, men veldig pen brunfarge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå