Gå til innhold

Flere som synes loppis og Fretex er ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å kjøpe brukte klær noen steder eller andre brukte ting. ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg syntes faktisk ikke det er det spor ekelt. jeg finner mye fint antikke ting som er verdt en del mer enn det man betaler for det på loppis og fretex. år det gjelder klærkan det jo vaskes.

forskjellige meninger ogholdninger er sunt for samfunnet vil jeg tro. haddevært kjedeligom det skulle være likt.

Skrevet

Heldigvis er det flere enn enn deg som synes det, men det er uansett for mange som liker seg på loppis, så jeg har jobba en god del for å få tak i alt jeg har med hjem etter helga - mye folk, varmt, kø, - men min kamp er kronet med seier.

Skrevet

Brukte klær er forøvrig renere enn nye siden alle kjemikaliene er vasket ut.

Skrevet

Det syntes jeg og er litt ekkelt, folk får værsågod gjøre hva de vil, men jeg kommer aldri til å handle klær der.

Skrevet

Hva ekkelt gjør folk i klær som gjør at det blir ekkel? Driter på seg? Utskiller en voldsom kroppslukt? Eller har de bare en vaskemaskin av dårlig og billig kvalitet. Selv har jeg en vaskemaskin som vasker rent, og da er det ikke noe problem med brukt tøy.

Skrevet

Kjøper som regel ikke klær på loppis..iallefall ikke fretex..de krever blod-penger for varene sine de da..

Men saker og ting og div dippedutter kjøper jeg på loppis...så lenge jeg synes det er fint vel å merke..

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, pass for guds skyld på å presisere akkurat det, slik at du ikke ved en ren inkurie blir slått i hartkorn med alle de laverestående individene som kjøper ting de ikke synes er fine på loppemarked.

Skrevet

Så flott,så blir det færre som går på loppemarked og lettere for oss som gjør det å gjøre skikkelige kupp. ;-)

Som da jeg var på et loppemarked her om dagen og bl.a. kjøpte en flott ubrukt Reima scooterdress til meg selv for 40 kr.... :-)

Skrevet

åja............ driiiiiitekkelt..

eller ikke, jeg har flere plagg derfra selv og til sønnen min. Det jeg har kjøpt på fretex og loppis har vært vasket og likevel har jeg vaskt det en gang til, synes ikke det er minste ekkelt når det er vasket... Er utrolig mange gode kjøp på loppis og fretex.. Har også arvet en del tøy fra folk jeg kjenner.. Det beste tøyet synes jeg er det som er brukt, det er mykt og gått pga flere vask og ser fremdeles like pent ut når barna er små:)

Har spart masse på å kjøpe Reimatec dresser og andre klær på Finn.no.

Godt at tøy kan brukes om igjen. Jeg har solgt/gitt bort masse brukt tøy etter sønnen min. Synes det er godt å vite at klærne og tingene etter han blir brukt igjen:)

Skrevet

Loppis er kjempegøy! Kan gjøre kupp der.

Jeg kjøpte en nesten ubrukt Brio-vogn til 20 ,- og ny Lill-Sport bæremeis til 80,-

Skrevet

Ekkelt? Nei, ikke i det hele tatt! For meg som syr om klær, er det et must! Finner maaaassssse kult der, gjerne design kjoler osv...

Skrevet

Har ingenting imot loppemarkeder og bruktbutikker.

Har mye brukt til jenta, bedre å kjøpe brukte klær, enn nye dyre som uansett blir ødelagt av gulp og tranflekker.

Fant en kjempefin babyullgenser på garasjesalg, beste plagget hun har nesten. ;)

Ja til loppemarked! :D

Skrevet

Jeg har ikke helt bestemt meg.

Har vel i prinsippet ikke noe imot det, men har aldri endt opp med noe til tross antall trålerunder på fretex. Jeg liker forøvrig Fretex Redesign veldig godt også, uten at jeg eier noe derfra heller!

Men brukt seng og sofa? Der henger jeg ikke helt med. Det jeg graver trynet mitt nedi skal kun være besudlet av meg, eller eventuelt særs deilige utvalgte :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...