litakine og Theodor Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 hvordan varmer jeg morsmelk som har stått i kjøleskapet? skal det kokes eller bare varmes til spisetemp???
Gjest Ut på tur Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har det i flaska og så har jeg den i varmt vannbad. Jeg pleier å varme vann i vannkokeren. Da går det fort Jeg ville ikke ha varmet melken i kjele
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 har lest at det skal varmes i vannbad på ca 40 grader, viss det blir for varmt kan antistoffer i melka dø
Gjest Ut på tur Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 oj, takk for tipset. jenta får bare av og til en liten sup men skal jo helst gjøres riktig... men hvordan får jeg kald melk opp på 37 grader med bare 40 grader på vannet? må jo ta en evighet....
Suturtang Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 varmer i mikroen....ikke kast stein på meg
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 bruker microen jeg også... du kan jo evt koke vann og ha avkjølt i kjøleskapet uten å blande pulveret i. deretter varmer du vannet i microen (på min tar det 10 sek på romtemperert vann, 20 sek på kjøleskapskaldt vann) og blander pulveret i etterpå... =)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg koker vann i vannkokeren som jeg heller i en bolle og setter flaska oppi den. Eller, jeg gjorde det den ene gangen hun har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå