Truseprinsesse Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har lyst til å skifte til en kvinnelig fastlege nå når jeg skal bli gravid. Hvor lang tid tar det å skifte?
Hanne31 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Tror du får ny fastlege den 1. i den mnd etter at du skiftet. Skifter du f.eks i dag så får du ny fra den 1.nov. Søker du på "skifte av fastlege" eller "fastlegeordningen" på google for eksempel så finner du siden du kan søke på der, velger deg en ny en og da vil det stå når du kan begnne å gå til den nye legen din.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 du kan lese mer her inne på nav sine sider: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do
murmel1 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Gå inn på: www.nav.no Til venstre på siden står det min fastlege, gå inn der Du må registrere hele navnet og personnr. ditt. Så får du oversikt over legen din og kan trykke på bytte fastlege. Det skjer med en gang, men legekontoret får ikke beskjed før den 1. i mnd. Jeg jobber på legekontor og de som har byttet til oss får komme før den 1. i neste mnd. Jeg byttet også til kvinnelig lege da jeg sluttet på p-pillen for å bli gravid......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå