Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 er det dumt å velge stefaren sin som fadder??
mamman te Vetle og Alma Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 nei, hvem som helst kan vel være fadder. om de er medlem av statskirken da.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Man trenger ikke være medlem av statskirken for å være fadder.. Jeg er ikke medlem, og jeg er fadder til 2 Og nei, det er ikke dumt å ha stefar som fadder. Tenker du sånn i forhold til om det blir slutt mellom han og moren din?
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, kjempe fint det... Jeg var foressten forloveren til min stefar når han giftet seg med mamma.. det var litt stilig
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 tenker kanskje litt på om det blir slutt ja. jeg tror ikke det blir det, virker som de er "ment to be", men man vet jo aldri.. også tenkte jeg kanskje det var rart å velge stefar som fadder, at de fleste velger venner istedet. min beste venninne er fadder + et vennepar av sambo og meg, min bror.. også tenkte vi på stefaren min
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, man vet jo aldri. Men man kan jo ikke bruke livet sitt til å tenke på hva som kan skje ) Synes det var en fin tanke å spørre stefar jeg ) Nå vet jo ikke jeg familieforholdene dine, og om du har en annen far, men stefaren din blir jo egentlig bare ste-bestefar, men hvis han i tillegg får være fadder så får han jo virkelig knyttet bånd til den lille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå