Krøllefrøken Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg födte for 7 uker siden, og vi har forsökt med sex 3 ganger. Under selve sexen er det ubehagelig, kjennes ut som jeg har blitt så mye trangere at det ikke er plass til penisen der. Trodde man heller ble mindre trang etter en födsel jeg? Og klitoris har blitt så utrolig fölsom, kan jo nesten ikke ta på den lenger.. Og etter sex gjör det skikkelig vondt. Kjennes ut som det hovner opp rundt klitoris og det blir et voldsomt press der.. kjennes nesten ut som når hodet var på vei ut, det sprenger liksom. Flere som har det sånn? og kanskje kan si at det blir bedre?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Tja, hadde det ikke akkurat sånn, men hadde voldsomme smerter ved sex (så ille at sex var helt utenkelig) til eldstesnupp var godt over året. For meg var det hormonelt styrt, da jeg fikk tilbake mensen så ble det mye bedre. Ble gravid 2 mnd etterpå og har det på samme måte etter denne fødselen (6 mnd etter). Hvis du ammer, så er det slik at hormonnivået i blodet ditt kan sammenliknes med det du vil få i overgangsalderen. Dermed blir alle slimhinner tørre og skjøre og sprekker lett. Kan det være noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 7 uker er ingenting. Da hadde jeg ikke begynt å tenke på det engang, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå