EnUndreneMor Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 vet jeg kom over en side på nettet for en tid tilbake der di solgte UV-telt som man feks kunne ha med til syden. da kune barnet leke inni der uten å få sol på seg og telte var svalt og godt hele tiden, men hvor er denne siden??
EnUndreneMor Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2007 det var sånn sammenleggbart telt omtrent slik som di reiseteltene er.. hehe,,, lurer på om man kunne ta av bunden å jeg så hvis man var på stranda så kunne barna leke med sanden ''inni'' teltet
Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hihi, det står på profilen din at datteren din er født 3. jui, er det juli eller juni? :-) Jeg har en babystrandseng med uv-beskyttelsesom jeg aldri har brukt. Men den egner seg kun hvis babyen ikke krabber/reiser seg o.l. Altså for helt små babyer. Men du kan kjøpe den av meg hvis du vil. Kostet 250,- Kan selge den for 150,- inkl.porto..
EnUndreneMor Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 hehe er juni.. har sett men rett og slett ikke orket å forandre på det.. hihi-- har du bilder av den sengen eller??
Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Er du her ikveld? Kan ta bilde av den senere, men skal ut en tur nå.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har dette: http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=5405989&x= Vel verdt pengene altså! Det er et kombinert UV-telt og reiseseng. Den veier kun 1,7 kg, så man kan ha til håndbaggasje på fly om man vil. Superpraktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå