Dollywood Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 kjente tidligere nedpress mot bekkenet, følte meg oppblåst osv. nå kjenner jeg egntlig ingenting. litt mer trøtt kanskje, men sover jo mye. er 9 uker på vei.... blir bekymret for om det er noe liv der...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde det også sånn rundt uke 9. Følte meg som vanlig bare litt trøttere. Det er vel normalt vil jeg tro:)
Dollywood Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 håper det..... glemmer nesten at jeg er gravid
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Ja jeg følte det litt sånn jeg også. Så tidlig hadde jeg ikke antydning til mage heller. Men det varte bare et par uker så fikk jeg symptomer igjen. Stikkinger og strekkinger i magen og i lysken, svimmel og trøtt. Så det kommer nok:) Sikkert bare kroppen som akkurat har blitt vant til at man er gravid og har en liten pause før det begynner å virkelig skje ting med kroppen kansje?
Dollywood Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 jo, det er mulig d.... men man tenkr at man kanskje mister vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå