Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 De siste dagene synes jeg at jeg har kjent noe i magen. Men vet ikke om det er liv eller luft. Har så langt i svangerskapet vært plaget med en del luft i magen. Men i det siste har det ikke vært så mye. Har de siste dagene kjent noe i magen, det jeg kjenner er liksom midt i magen der livmora er. Hadde det vært luft ville det vel vært naturlig at det hadde kommet noen fis. (sorry ordbruken) men det gjør det ikke. Det bare "bobler" litt inni der. Hva tror dere det er? Liv eller luft?
Linnea&Julie Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer!! Det høres ut som at det er liv du kjenner Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Åååå! nå ble jeg gla! Er 17+4 i dag og førstegangs.
Linnea&Julie Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg kjente liv første gang (men var heller ikke sikker om det var det da) i uke 16..Men i uke 18 var det ingen tvil lenger Er også førstegangs! Er nå 25 uker på vei, og babyen bokser og sparker som bare det
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Gleder meg til å kjenne skikkelige spark Dette er jammen spennene!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har det litt som deg, tror det er luft, men av og til kjennes det ut som bobler inni der, litt a'la sånne lavalamp-bobler vet dere.. Men kan det virkelig være liv?? Er 14+2 i dag, og har kjent denne boblinga av og til denne uka, spesielt når mannen stryker eller holder på magen- da kiler det også inni magen, om dere skjønner..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke så mange erfaringer med å kjenne liv selv enda, men "bobler " det kan det være tegn på liv ja
Meg og gutten min Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 man kan egentlig kjenne forskjell. når det er liv går det veldig fort over, mens når det er luft kjenner du at den forflytter seg nedover i tarmen... isåfall har jeg det slik
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 hmmm lurer litt jeg! er klar over at det er veldig tidlig enda! er 12+4 og på kveldene når jeg ligger på ryggen så begynner det å kile litt rundt ved der hvor livmora er som går veldig fort over! hva kan det være??? har lurt litt på det men er redd for å tru det er noe liv da det er så tidlig!!! #rødme# håper på ett hyggelig svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå