enliten2009 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Heisann, er en jente på 18 år som nå prøver å få barn med min kjære samboer. Lurer på om det er noen andre i samme situasjon, kanskje fra Bergen eller Stavanger som kunne tenkt seg å prate? Vil gjerne prate med noen som går igjennom det samme som oss, og ikke noen som ikke forstår det: Hååper på masse svar fra dere jenter:) Klemmer fra meg
Truseprinsesse Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Send på meg en personlig melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå