Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Våknet etter å ha sovet ganske lenge, og følte meg ganske varm og svimmel. Gikk på kjøkkenet for å drikke vann, da jeg ble så svimmel at jeg måtte holde meg fast i benken. Blir sånn innimellom pga lavt blodtrykk tror jeg. ( 105/60 til legen sist) Deretter går jeg bort til vannkranen, hvor jeg plutselig kjenner knærne begynner å svikte litt, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal skru på vannkranen..? Virket som hjernen fikk en blackout eller noe, hehe.. Av alle ting, så fikk jeg ikke til å skru på vannkranen.. Hmm. Fikk stabbet meg bort til en stol for å komme meg litt.. Holdt jeg på å besvime eller noe? Blir man så fjern da? Aldri opplevd noe lignende før.. Sikkert ikke noe farlig da men, rare greier allikevell
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 når man er gravid så kan det hende man av og til får blodtrykksfall,er helt j.... spør du meg!! spes. på butikker o.l
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, da var det sikkert det da. Husker jeg hadde noe lignende i sist svangerskap når jeg tenker meg om. Da var jeg ute alene å gikk utenfor noen butikker, da jeg plutselig følte meg skikkelig drita og skjelven, og måtte sette meg ned og holde meg fast i et gjerde for å ikke deise i bakken.. huff, ekkelt :/ Tror folk begynte å lure litt, he he.. Var mye lenger på vei da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå