Gå til innhold

Skjedde noe rart imorges..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet etter å ha sovet ganske lenge, og følte meg ganske varm og svimmel. Gikk på kjøkkenet for å drikke vann, da jeg ble så svimmel at jeg måtte holde meg fast i benken. Blir sånn innimellom pga lavt blodtrykk tror jeg. ( 105/60 til legen sist)

Deretter går jeg bort til vannkranen, hvor jeg plutselig kjenner knærne begynner å svikte litt, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal skru på vannkranen..? Virket som hjernen fikk en blackout eller noe, hehe.. Av alle ting, så fikk jeg ikke til å skru på vannkranen.. Hmm. Fikk stabbet meg bort til en stol for å komme meg litt..

Holdt jeg på å besvime eller noe? Blir man så fjern da? Aldri opplevd noe lignende før.. Sikkert ikke noe farlig da men, rare greier allikevell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man er gravid så kan det hende man av og til får blodtrykksfall,er helt j.... spør du meg!! spes. på butikker o.l

Skrevet

Ja, da var det sikkert det da. Husker jeg hadde noe lignende i sist svangerskap når jeg tenker meg om. Da var jeg ute alene å gikk utenfor noen butikker, da jeg plutselig følte meg skikkelig drita og skjelven, og måtte sette meg ned og holde meg fast i et gjerde for å ikke deise i bakken.. huff, ekkelt :/ Tror folk begynte å lure litt, he he.. Var mye lenger på vei da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...