Micha.. Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 har en jente som heter Amelia Sofie, og nå skal hun få en søster! Men vi sliter med å finne navn.. vil gjerne at navnet skal passe til storesøsters navn, og så vil vi ha ett dobbelt navn... men vi blir bare ikke enige, og så finner vi ikke noe som vi virkelig liker.. navn vi har tenkt på er. Natalie Alida helene/a miriam Thea lilly kan dere si meg hva dere synes om disse navnene, gjerne rangere de, og komme med fine kombinasjoner av disse! Har dere andre supre forslag så er jeg takknemmelig, for vi må finne et navn snart!!! håper mange gidder å svare!!!
Måånestråle Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg liker Helene aller best av de du har på listen din, tror jeg. Av kombinasjonsnavn kan jeg foreslå: Thea Helene Helene Alida Helene Sofie (skjønner jo at dette ikke er så aktuelt, siden dere har brukt Sofie før..) Mine EGNE navnefavoritter ligger mer i denne gaten: Nora, Julie, Emma, Sunniva, Eline Lykke til med navnevalget!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Alida Natalie Alida Miranda Alida Helen Thea Natalie Lilly Alida Rangering: Helene Lilly Alida Natalie Thea Miriam
Micha.. Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 takk for gode forslag! noen flere?
mamman til snupp Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg liker Natalie best av de du har på lista! Ellers liker jeg Evelina, Emeline, Eliana, Madelen.....mange fine navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå