Gå til innhold

Brunlig utflod (litt ekkelt....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Hadde sist mens 17.august (!!...) ...Det er iallefall det jeg tror.

27.september fikk jeg noe jeg trodde var TR, men det varte kun i halvannen dag, og var mye mørkere (og i mindre mengder) enn ellers...

Etter dette har jeg hatt litt lysebrun utflod...så og si hver dag. Ikke i store mengder, men...litt ekstra ved sex (har noen ganger også fått en liten blødning etter sex...som stopper med en gang etterpå).

Noen som har hatt det som dette?...og som vet hva dette kan være?

Blir snart gal av denne kroppen, som ikke klarer å innstille seg på normal syklus!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet tirsdag 2.oktober, og den var negativ... Har ikke testet noe mer etter dette.

Det som også er litt rart, er at jeg tok Provera tabletter i 7 dager for å få TR (siden jeg sliter med uregelemessige sykluser)...og det resulterte da i kun halvannen dag med blødning... Kanskje jeg ikke hadde fått noen blødning i det hele tatt om jeg ikke hadde tatt de.

Var egentlig meningen at jeg skulle starte med min 2.pergo kur denne syklusen, men den skal man jo begynne på 4.dag i menssyklusen... Litt vanskelig når jeg aldri kom til dag 4... hmm...er til å bli gal av dette her..

Skrevet

Dette er akkurat på samme måte som jeg har det...

Jeg hadde første dag av siste mens tirsdag 18.september.

En uke etter EL hadde jeg en blødning, og etter det har jeg hatt brun utflod....har ikm i morgen, men merker ikke noe til det..

Har hatt litt stikking i magen de siste dagene. Men tok en test i går og den var negativ....

Skjønner ikke hva som skjer med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...