enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Snuppa er nå 5 mnd og jeg er såååååååååååååååååååååååå lei, hun har begynt med grøt på kvelden og middag i 2 tiden, (sulten lita snuppe dette) Syns det er vanskelig å kombinere fast føde med amming, hun får tillegg også... Jeg har jo melk da det er ikke det men er bare lei rett og slett, har lyst å gå med vanlig bh, spise det jeg har lyst på å bli tatt på puppene når jeg har sex...hehe..kremt Blir vel halshugd av noen anonyme nå da )
guttebassen Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Er så enig med deg! Jeg trodde jeg skulle få sove en natt snart jeg etter at jeg begynte med mme og grøt på kvelden.. Men pupper hele natta lang nå. Er så sår og øm at det er helt fælt. Gruer meg til å amme han pga det.
Søskendrøm<3 Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Fordelen med å amme er jo de fine antistoffene som hindrer sykdom, bakdelen er at du er lei. Du må nesten avgjøre selv hva du synes er best. Ingen har rett til å rakke ned på ditt valg uansett.
LizzyG Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg synes du har vært flink som har amma så lenge som du har, så hadde jeg vært deg så hadde jeg slutta med god samvittigher nå siden det er det du vil.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Vet ikke helt om jeg tror så mye på det der med hindring av sykdom og sånn lenger jeg altså.. Jeg sluttet å amme helt når jenta mi var 3 måneder pga lite melk og hun har fått mme siden da. Nå er hun straks et åt og har ALDRI vært syk, unntatt litt tett i nesen en gang (og da ammet jeg). Kjenner mange små som har blitt ammet til rundt året og de har alle vært masse syke med all slags smitter og sykdommer. Ellers så skjønner jeg deg veldig godt når du sier du er lei:) Jeg hadde jo håpet å amme litt lenger enn det jeg gjorde, men når det først var et faktum at det var over, så synes jeg faktisk at det var veldig deilig. Kunne bruke vanlig bh og ikke tenke på topper som det var lett å komme til puppen og ikke minst ha sex uten å måtte ha på den sexy amme-bh'en min som min kjære ble så tent av;)
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2007 Tusen takk for forståelse, setter veldig stor pris på det ) Skal prøve å holde ut litt til, så blir det fram med blonde bh igjen, og løk til tacoen...hehe..
jentebanden Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Du bør vel kanskje amme litt til. Synes argumentene dine var litt dårlige, fristende å si egoistisk... Men for all del, gjør det du mener er best. Man skal jo gjøre det man føler seg vel med, og jeg hører ikke med blandt de som mener man skal amme for enhver pris.
jentebanden Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Vet du forresten at du ikke kan spise alt? Jeg har aldri tatt hensyn til hva jeg spiser, så hvis du ikke vet at barnet reagerer på løk f. eks.; prøv!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg syns det er egoistisk å slutte nå, hvis det er pga de grunnene du oppgir. Det er ikke snakk om mange månedene av ditt liv, jeg personlig synes ungen fortjener kun det beste, når man har muligheten til å gi det, så kan jeg ikke skjønne hvorfor man skal la være!? Jeg trudde aldri det var noe alternativ, (før jeg ble Dib'er)-- fullammer selv hver 2-3.time,dag og natt i 6 mnd. og fortsetter forhåpentligvis til lille er godt over året. Men halshugger deg ikke, du spurte om min mening sant!? Er anonym nå pga alle hårsåre som gir mme/ikke ammer! Er vel ammenazi i deres øyne så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå