Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har hørt at man kan ha lettere for å bli gravid etter lapraskopi.. Stemmer det? Noen med erfaring? Hvor fort etter lap i så fall? Jeg venter første mens etter lap nå i løpet av uka.. Fikk konstatert en tett eggleder og lett endometriose.. Blir ivf for oss.. Men lurer litt da jeg mener å ha lest her at endel blir gravid rett etter lap..
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Det sies at man lettere kan bli gravid pga at egglederene er skylt gjennom under inngrepet. Jeg er i 2pp etter lap nå og har foreløpig ikke skjedd noe her i alle fall. Blir nok ivf for oss også. Gyn skal sende inn papirene når hun er tilbake fra ferie denne uka
Sunniva78 har to små Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Stemmer det at det er lettere i 4-5 mnd etter lap, da eglederne er mere åpne. Hjalp ikke for oss, men er nå gravid etter 6.ivf-forsøk:-) Lykke til, stå på, og ikke gi opp!!!!
lali Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 jeg hadde lap slutten av november 2003. fikk en menstruasjon siste dager i november, bare en liten ca en uke etter lap. så mens slutten av desember. testa postivt slutten av januar 2004. og har ei herlig jente som fyller 3 år om ei uke. er nå 25 uker på vei med nr 2.
BEA-77 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Det stemte for oss! Ble gravid i 2.pp etter lap. Hadde da forsøkt uten hell i over 2,5 år. Det ble ikke funnet noe galt hos oss hverken under utredning eller lap. Stabile sykluser og fant alltid eggløsning, tydelig at egglederne bare trengte en gjennomskylling. Ønsker deg masse lykke til!!!!
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har endometriose, og ble gravid uten problemer likevel:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje det er lettere å bli gravid etter lap for dem som ikke det er noe galt med? Sånn som deg BEA -77... Gratulerer! Det må være en deilig følelse å endelig bli gravid etter 2,5 år. Selv er vi pasert to års prøving nå.. Maymaymammsen: Ble du gravid etter lap? Har du mye endo? Jeg har kun en mild form fikk jeg beskjed om... Godt å se at noen klarer det! Selv har jeg som sagt lett endo, en tett eggleder, og mannen har dårlig kvalitet.. Så vi har ikke akkurat de beste oddsenen.. Men håpet er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå