Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Fikk tr på ons. De begynner å bli slutten på tr nå.Skal eg begynne på pergo selv om tr snart er ferdig? Skulle begynne på dag 5 (i dag) men tr er jo snart ferdig... Skal ta dobbel kur skal eg da ta begge pillene sammtidig eller en om morningen og en om kvelden?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 man skal begynne med tablettene fra dag 4-5 fra første dag mens. man skal ta begge tablettene samtidig om morgenen. husk å ta folsyre. kan være lurt å ta di samtidig da d blir lettere å huske på
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Du skal begynne på dag 5 i syklusen uansett hvor lang mensen er
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Ok. Takk var bare litt bekymra for eg fikk ikke tak i gu.......for å høre om de
L<3E<3 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 kan jeg spørre her? alltid lurt på det her! noen starter på pergo på dag 2 eller 3 og andre dag 5... hvorfor det?! har d noe med hvor lang syklusn er?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå