Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har en god del klær liggende som jeg vil bli kvitt. Alt er fint brukt (ok da, EN av overdelene ble "favorittplagg" så den er brukt MYE) og det skulle dekke mye av hverdagsbehovet man måtte ha. Har annonse ute på FINN.NO hvor det er bilde av alle plaggene. Jeg er 1.80 høy så klærne er beregnet på lange/store jenter. Er klær fra begge svangerskap og da jeg la på meg mye mer i svangerskap nr 1 enn i nr 2, så er klærne fra da litt større. Har blant annet to svartbukser, den ene er et par str større enn den andre (42 og 44 tror jeg..) og likedann med de to dongeribuksene jeg har til salgs. Resten av plaggene er overdeler/kjoler/skjørt, de er alle i strechstoff så de skulle sitte bra uansett. Den stripete skjorten du kan se er litt liten av seg...hvis man er størrelse 42 som denne skjorten er, så blir den kanskje litt knapp, spes hvis brystene er store.... Prisen er diskutabel, men rimelig. I det siste svangerskapet kjøpte jeg klær for 2-3000 kroner så innkjøpsverdien av ALLE klærne er ganske mye høyere enn hva jeg prøver å selge de for. Ligger her; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11381555&sid=xz2bacBTiso940034&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå