Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Anyone?? "penger ingen hindring", vel, nesten ingen hindring. Han går i barnehage og der går det tidvis villt for seg når de er ute... Må tåle sørpevær, vi bor i Stavanger.
:)ettena:) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 har hørt mye bra om mikk-line. har selv hatt reimatec i fler år nå, men skal prøve mikk.line i år. har en veninne som hadde den i oslo i fjor og hun sa at den var svært slitesterk. ser at endel andre også er fornøyd med denne. den er på salg på hermeline.no nå. ellers får du den på junior barnebutikker vet jeg, men der er det dyrere.
lolli Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei har bare brukt reima til ungene mine.. men nå er eldstemann blitt 4 år og sliter mer på dressen. Jeg har kjøpt ticket to heaven dress og er kjempefornøyd. Den er varm og virker veldig solid:)) vind og vanntett- puster. knalldress!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Active Kids fra Catch. Billig og bra.
Månestrålen :-) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 I Foreldre og Barn har de teste dresser på rive/slitestyrke, vann og vindtetthet. De som kom best ut var Nanook (Nanook ) Altitude (-Wolfram ) , Reima-Tec ( Essen ) og Europris ( Boys & Girls)
ALIICE Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Anbefaler ticket! Utrolig slitesterke, varme og tørre=)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 beklager, takk for råd, men den testen tar jeg med en kjempe klype salt...Fant derimot en test fra forbrukerportalen (tror jeg det var) der bla ticket kom best ut i slitestyrke.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Hvilke butikker fører Ticket og hva er ca pris? Er foret uttagbart? Takk for svar:-)
Yoggy ; ) Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Har haft PO.P og REIMA..har varit helt ok begge..men iår ska jag prøve TROLL sin..efter anbefalning fra veninne å barnehage..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Troll sin! Definitivt! Har en aktiv, vilter fireåring som sliter enormt på klær, og her holdt ikke Reima mål i halvsøvne en gang..! Troll er utrolig god, aldri opplevd slitasje, og den er bare helt genial med den uttagbare ulldressen! Anbefales på det varmeste, og barnehagen elsker den :-)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Veldig fornøyd med både Reima og Troll, men HH fikk hull med en gang....
ALIICE Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Har ticket og troll, og ticket er garantert den mest slitesterke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå