Etaner Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Sitter her å ser på reprisen av idol. Er det noen som virkelig syns han lille Timian er flink?!! Jeg skjønner det bare ikke, er såå lei av de fjortisstemmene...særpreg hmm...
tre små... Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 enig med deg!! nesten ingen av de jeg heier på som går videre....
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Syns Timian e flink æ Kansje ikke den beste, men han har en viss sjarm!! Å så e han sånn stygg-fin liksom:p
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Nope - likte ikke han i det hele tatt. Kom sikkert bare videre pga han har fått såpass mye sendetid tidligere i programmet - det er jo som regel sånn...
hund&barn@fullrulle Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, jeg synes han er flink. Utrolig mange flinke i år da, men jeg har likt stemmen hans hele veien.
Sjokomelk<3 Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 idol blir bare dårligere og dårligere.. Eneste talentet som har kommet derfra er Kurt Nilsen.. De andre er bare sånne som blusser over etter 1 uke etter finalen med mindre de tar en Pia og desperat klynger seg til populariteten med ett eller anna patetisk handling..
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Margareth Berger da? Henne er jo døds flink!!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Syns ikke han er kjempe flink likssom ... men han synger jo helt greit da ...
Sjokomelk<3 Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Nei.. egentlig ikke.. Likte henne til å begynne med, men etter å ha hørt enkelte av sangene hennes så synes jeg hun mangler det lille ekstra.. ikke så mye orginal som jeg først trodde. Mange av sangene hennes minner meg om andre sanger som andre pop kjendiser har gitt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå