Rusketuska Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Etter et halvår med tull og tøys, og masse frem og tilbake, så har jeg bestemt meg endelig for å flytte hjem til Moss igjen!! Er deilig å bare vite det!! Her har eksen moren sin i helga, og etter at hun satte igang et helvete uten like på fredag, så var det det som til slutt gjorde at jeg endelig fikk bestemt meg!! Det skal bli sååååå deilig! Og jeg gleder meg vilt til å leve et normalt liv igjen! Ungene og jeg )
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra velkommen hjem:)
Rusketuska Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det hadde vært koselig ) Jeg er allerede igang med pakking, så dette kommer til å skje fort
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 jøss du er kjapp når du først bestemmer deg hehehe. Har du funnet et sted da?
Rusketuska Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det er typisk meg ) Har jo hatt det i bakhodet et års tid, men har lissom aldri funnet ut helt hva som er best for unger, og alt.....) Men, nå må det skje ) Og vet det er det beste og! har ikke funnet noe, er et hus til leie....men 15 000 da?? hjelp. Tenkte å bare komme meg ned jeg nå, bor en stund enten hos mine foreldre, eller broren min, så får jeg ta det derifra. Lettere når man er der. Må bare tenke litt på hvilken skole jeg vil ha ungene på først...... er i den tenkeboksen nå...)) Så de slipper å måtte bytte skole igjen lissom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå