Ducchini Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Kjøp billige glass fks rødvinsglass eller farris glass, mal navene til gjestene ( og kanskje datoen??) på dem med rød eller rosa maling som du brenner i ovnen etterpå ( fåes kjøpt i hobbyforretning) Så kan du jo evt pynte dem med sløyfer i samme fargen som skriften kanskje? Gjestene kan jo få med seg glassene hjem hvis du/de ønsker det... Det blir kanskje en høstdåp? da kan du også kjøpe små "pynte"gresskar som du kan male navn på eller så enkelt og billig at du går ut og finner de fineste bladene som har falt ned fra trærne, presser dem og skriver navnene på dem :-) Lykke til med dåpen :-)
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Tusen takk for flotte tips:o)
Mille** Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Prøv å google ordet bordkort, da kommer det masse opp. Hva med en rosa sløyfe knyttet rundt bestikket og med navnet på sløyfa? Syns mange gang det enkleste er det peneste. )
silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 se på hjemmesiden min . www.prinsesseemilieangell.piczo.com se på dåpen de er enkle og billige men ville lagd de litt mindre da nå da
Kate77 Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Var nettopp og så på ei side noen andre her hadde brukt til takkekort. http://www.kortshop.com/ Så ut som de hadde veldig mye fint der. De hadde også bordkort. Men jeg syntes jo de forslagene på hjemmelagde kort de andre kom med her hørtes kjempefine ut!
## lille blomst ## Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Det er mange fine tips på www.daapssiden.no
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for mange gode tips alle sammen - da skal jeg se meg litt rundt på nettet:o)
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2007 Bestilte nettopp takkekort derfra vi også;o) Var inne å så på bordkortene deres da, men syns ikke de var så fryktelig spennende egentlig...;o) Hadde vært mye flottere om en kunne fått bilde av dåpsbarnet på kortet eller noe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå