Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Huff, har hatt noen hektiske mnd med skriking, bleieskift, mating osv osv.. nå har vi endelig begynt å tenke på takkekort i forbindelse med fødselen.. heh.. den lille er 7mnd.. Pinlige greier.. Sent men godt??
En liten mamma Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Bedre sent enn aldri, mener nå jeg! Vi var litt tidlige, sendte ut da ho var bare 1 måned med bilde fra da ho var 2 1/2 uke. Det ble jo litt kjedelig å gi det takkekortet til de som kom med gave da ho var 5 måneder, så vi måtte lage to ulike takkekort. Neste gang vil jeg heller vente et par måneder før jeg sender ut!
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Syns det går helt fint, jeg - aldri for sent emm;o)
Mamman til M&E Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde blitt glad for takkekort, selv etter 7 mnd :-) Går helt fint det!
Gjest Ut på tur Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Aldri for sent Kanskje dere kan lage ett takkekort med mange bilder på sånn alla dette http://www.kortshop.com/product_info.php?cPath=43_56&products_id=47 Og så kan dere ha bilder fra den er helt liten og frem til nå
beibiboom Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 å, godt å lee dette... jeg lurte på om i var litt sene, og snuppa her er 4 mnd:-) vi får bare få fingeren ut begge to;) forresten har sponland foto mye fine kort, og er billigere enn kortsop dersom du ønsker mange bilder på et kort!
kulepenn Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 ..dere er ikke altfor sene. Vi sendte ut takkekortene når han var 6 mnd.- De kom tett opp i dåpstakkekortene da. Når jeg har mottatt takkekort fra andre og de har kommet sent, tenker jeg bare: //ja ja de har det travelt// Jeg hadde faktisk blitt veldig skuffet om der ikke kom noe i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå