Gå til innhold

Skjønner ingenting, jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte jo ikke å holde meg så jeg tok en CB graviditetstest 6 dager før IKM og fikk en kjempesvak, syltynn strek, men den var farge på. Dagen etterpå, 5 dager før IKM tok jeg en CB digital eggløsningstest og den var positiv, og da var jeg jo sikker på at jeg var gravid!! I morges, 4 dager før IKM, tok jeg den siste CB graviditetstesten og den var helt negativ, ingen plusstegn å skimte i dag..Hva skjer da? skjønner ingenting, jeg..Har mye symptomer på graviditet..Noen som har peiling, eller som har opplevd det samme? Har sjekket at alt HCG er ute av kroppen etter MA så det er ikke det som henger igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm det var rart..vanskelig å svare på. Ring legen i morgen å få tatt en blodprøve. Kan det ha vært noe på gang men at det ikke gikk likevel? Hvis det så skal testen fortsatt vise positiv. Stikk ut å kjøp en ny test..kan jo ha vært noe galt med testen?

Jeg testet positivt på EL test igår kveld..på dag 21 i syklusen. Måtte jo ta en gravidrtest i morges men den var negativ;(

Skrevet

Kanskje ikke HCG er nok enda. Du testet jo veldig tidlig..6 dager før.Men rart uansett.

Skrevet

Så dumt at du fikk negativt på graviditetstesten, men kanskje el-testen slår ut før graviditetstesten? *håpe, håpe* eller kan det være du har sen eggløsning denne mnd?

Tenker for min del at det er lite sannsynlig at jeg har eggløsning på dag 23 i syklusen, men syklusen er kanskje litt rar etter MA? Uansett så skal det jo ikke gå an å få svak positiv graviditetstest når en har EL..

Har IKM på torsdag så jeg får bare vente å se om TR kommer...Så kommer jeg selvfølgelig til å teste et par ganger før den tid:-)

Tenker også at HCG mest sannsynlig ville vært i kroppen til etter mensen..

Når var det du hadde IKM?

Skrevet

Ja det er sent med EL. Men har sterk mistanke om det er det. Har hatt litt eø slim og smerter i side og korsrygg. Må innrømme at jeg faktisk ikke kjenner kroppen min nå helt uten p piller og etter Ma'en. Kan EL test slå ut før graviditetstest? Hvis jeg hadde vært gravid så trodde jeg det skulle ha slått ut på begge slik det gjorde med deg? Har du funnet ut noe mer? Krysser fingre for deg aug-mamma! Det skal jo ikke vise positivt med mindre du er gravid!!

Jeg har IKM fredag..tror jeg. Hadde en merkelig mens sist. Veldig lite. Følte alle dagene kun var spotting. Mne det kan jo ha nor med utskrapningen å gjøre.Har liksom fått renset godt inne der. Det er jo reste som kommer ut når man har mens. Nei vi får vente å se!!

Skrevet

Ja, en skulle jo tro at det slo ut på begge tester ved graviditet, kan urinen din ha vært litt mer konsentrert da du testet med el-test kanskje?

Skal teste igjen i morgen med morgenurin så får vi se hva testen sier da *spent*. Har mange graviditetsymptomer, men det kan jo være kroppen som spiller meg et puss, eller mensen som er på vei...Uff, blir så forvirra av dette!

Skrevet

Test i morgen tidlig da!!! Og fortell med en gang:) *håpehåpehåpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...