mams i april Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 tenker litt framover mot barnehage. Er det best å kjøpe en god parkdress som tåler mye regn (om det fins) eller kjøpe både regndress og parkdress ?
lisje marthemora Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Reima- dressene tåler mye regn, men de er dyre.Jeg kjøpte en til gutten min på 3 år nå i høst. i barnehagen der han går er der 4 barn som har Reima tec ,og disse barna har hatt på seg dressene medan de andre barna har hatt på seg Regntøy (, men de tåler jo ikke skikkelig høljregn) Det er greit å ha regntøy også. Er småtten født i April så er det vel begrenset hvor mye de er ute i dårligvær, og om h*n kan gå.
En liten mamma Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg vil anbefale deg å kjøpe begge deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå