Gå til innhold

Røyk eller ikke?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ærlig talt ikke mer!

Har ikke røyket siden Fredag kl 12.30, og jeg orker ikke mer!!!

Jeg har så innmari lyst på røyk!!!

Prøver å tenke på lukten i et innestengt rom med madde røyk, men jeg vet jo at en deilig fersk "frisk" røyk lukter "nydelig!!!" UFF!

Vet jo ikke om jeg er gravid enda, så det må vel være lov og ta bare en "halv" en???

Men, det hjelper ikke meg en time etter jeg har gjort det, da får jeg vel enda mer lyst på det!!!

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Er vel bedre å ta bare en røyk i dag, så jeg får det litt bedre enn å være så sur pga røyksug?

Hva skal jeg gjøre jenter?

Skal jeg ta en røyk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NÆÆÆJ, du ska itj ta dæ en røyk nei :) hehe... no ha du klart dæ ei go stynnj. å ska du ta bare en hall en så bli itj d me d skjønne du, du får bærre løst på mer 7! itj jør d....læll om du itj veit om du e gravid ellj itj...

men så klart, d e opp t dæ :)

lykke t!

Skrevet

Takk!

Jeg gjorde det ikke...

Skal ikke gjøre det heller!

Har bestemt meg!!!!!

Tusen takk...Men, blir ikke enkelt...

Skrevet

Du er dritflink!! :)

Sett deg opp småe mål!! feks: Si til deg selv at hvis du er så flink at du klarer å ikke røyke frem til nyttår, så skal du få unne deg en røyk på nyttårsaften! Det er en gullerot som du mest sansynelig vil komme til å drite i å ta når dagen er kommet! :) Når nyttårsaften er kommet så tenker du mest sannsynelig at når du har vært så flink så lenge kan du like greit bare fortsette å være røykfri! :) Dette er bare et lite tips, håper du klarer å slutte helt, det er tungt, er røyksugen konstant men gleden over knøttet er større!! :) Lykke til med røykeslutt og graviditetstesten!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...