Mille** Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Husker den følelsen ja! ;o) Men nå kan det skje når som helst da, kjempespennende. Får håpe du slipper å gå over termin, det er kjipt!! Er det ditt 2. barn?
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 nei, mitt første :-) og setefødsel. Vist jeg blir gående over termin blir det ks.
Mille** Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Oj, setefødsel! Skulle ha keisersnitt pga seteleie, men hun snudde seg dagen før. Flaks! Hehehe... ;o) Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå