Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Ble den borte over natten, eller ble du gradvis bedre?
klumpen og gullet Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Gradvis... Men det tok sin tid. Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt, og klarer både å tømme oppvaskmaskinen og gå ut med søpla! Er i uke 23 nå.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 I uke 17 kunne jeg plutselig en dag spise frokost for første gang på leeenge. Så den forsvant ganske fort, i løpet av en ukes tid var jeg kvitt den. Hold ut! =)
gladmage Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Den ble gradvis borte i uke 11,sakte men sikkert. Nå er jeg i uke 13 og er kvalm bare når jeg blir for sulten eller veldig sliten...
Erisa* Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Gradvis, over en uke. Hadde noen helt fine dager, og så var jeg dårlig den neste igjen. Det som var sært med meg, var at jeg i uke 14 var på ferietur til Sverige. I løpet av den uka var jeg ikke kvalm en eneste dag, men når jeg kom hjem igjen, var kvalmen tilbake. Men det ga seg i løpet av uke 15 (stort sett).
HelenFlores Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Forsvant over natten for meg, nå blir jeg kun kvalm hvis jeg rekker å bli skikkelig sulten...
Har to herlige gutter! Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 er i uke 23 og er faktisk 4-5 dager siden jeg sist kastet opp!!!!! er helt vidunderlig, men må passe meg for å ikke anstrenge kroppen for mye eller bli sulten..for da går det gærnt...........virker som jeg er bedre når kroppen slapper mest mulig av... har vært sykemldt siden uke 5 så kanskje jeg rekker litt jobb igjnen.. lykke til, vet åssen det er å være kval og kaste opp!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå