Gå til innhold

Hvordan forsvant kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble den borte over natten, eller ble du gradvis bedre?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gradvis... Men det tok sin tid. Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt, og klarer både å tømme oppvaskmaskinen og gå ut med søpla! Er i uke 23 nå.

Skrevet

gikk nesten over natten vekk for meg...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

I uke 17 kunne jeg plutselig en dag spise frokost for første gang på leeenge. Så den forsvant ganske fort, i løpet av en ukes tid var jeg kvitt den. Hold ut! =)

Skrevet

Den ble gradvis borte i uke 11,sakte men sikkert. Nå er jeg i uke 13 og er kvalm bare når jeg blir for sulten eller veldig sliten...

Skrevet

Gradvis, over en uke. Hadde noen helt fine dager, og så var jeg dårlig den neste igjen.

Det som var sært med meg, var at jeg i uke 14 var på ferietur til Sverige. I løpet av den uka var jeg ikke kvalm en eneste dag, men når jeg kom hjem igjen, var kvalmen tilbake. Men det ga seg i løpet av uke 15 (stort sett).

Skrevet

Forsvant over natten for meg, nå blir jeg kun kvalm hvis jeg rekker å bli skikkelig sulten... :)

Skrevet

er i uke 23 og er faktisk 4-5 dager siden jeg sist kastet opp!!!!! :) er helt vidunderlig, men må passe meg for å ikke anstrenge kroppen for mye eller bli sulten..for da går det gærnt...........virker som jeg er bedre når kroppen slapper mest mulig av... har vært sykemldt siden uke 5 så kanskje jeg rekker litt jobb igjnen..

 

 

lykke til, vet åssen det er å være kval og kaste opp!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...