Gå til innhold

fast foede og baesjinga

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min begynte med groet for snart 2 uker siden, de siste to dagene har han hatt "vanligbaesj" altsaa forholdsvis fast slik at jeg bare kunne ha tippet den lille knotten i do om jeg ville. men bare en veldig liten mengde da...er dette vanlig?skal babyene ha bloetbaesj?eller er det saann at den skal faa en fastere form...? han faar jo ikke mye groet enda...2 spiseskjeer, resten er pupp. virker ikke som at han har vondt i magen eller noe. like blid som alltid. skal de forresten baesje hver dag naar de begynner med litt groet eller...? hilsen hun som ikke vet noen ting tydeligvis hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min begynte med grøt for 2 mnd siden og middagsglass for drøyt 1 måned siden. Bæsjen varierer veldig. Spesielt etter middagsglassene i starten var den veldig hard. Nå om dagen er den løs, og tre ganger daglig mot 1 tidligere... Kan hende må magen venne seg til ny føde, at det er derfor din har fast bæsj nå som han introduseres til grøt? Eller kanskje den skulle vært fast på min. Hm, nei jeg vet lite om dette sjøl. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...