Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 de er jo så snille at de ikke aner hvilket bein de skal stå på, men noen ganger kan det bli litt får mye. De har kjøpt stellekommode og seng til oss. Eller til babyen da...hehe. Stellekommoden må vi levere igjen pga at den er så stor at vi ikke får den inn på bade, og den kommer bare til og ta plass på soverommet, og senga var det ikke regulerbar båtn på. Og jeg som har problemer med ryggen orker ikke og stå bøyd hele tiden. Men jeg var snill og betalte dem for det de hadde kjøpt da, for fikk så dårlig samvittighet. Så vi skal heller kjøpe et stellbord og ha over badekaret, og en seng vi kan heise opp båtn på. Uff fikk så dårlig samvittighet....!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 hehe..huff da.. gårnok sikkert fint,de skjønner nokhelt sikkert at dere ikke har plass på badet og at en seng med uregulerbar bunn ikke er så praktisk i lengden...
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Dårlig samvittighet for hva da? Du fikk ting som du ikke kunne bruke, betalte for dem i tillegg og må kjøpe nye ting. De er snille og greie, men er jo en fordel å spørre hva man trenger før det handles inn...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 er bare slik jeg er .. den dårlige samvittigheten min dukker opp med engang !
Trulte76 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Skjønner akkurat hva du mener..jeg også får veldig lett dårlig samvittighet overfor sånne ting.. Har snille foreldre selv Men de hadde ALDRI latt meg betalt tilbake..hadde nektet å tatt imot pengene..sånn er de Men de hadde syntes det var helt greit jeg hadde byttet, men jeg hadde likevel fått dårlig samvittighet.. Regner med dine foreldre også synes det er helt greit at du bytter inn igjenn til noe mere praktisk for dere:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Ja de synest det var helt greit at vi bytta. Jeg bare spurte etter kontonr. jeg også satte jeg inn 2000kr på kontoen. Og forteldte det da pengene var trekt. De fikk jo sjokk, men ble glade også for har ikke værdens beste råd de heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå