tre små... Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_YTT side 4.. den litt lange til 498kr... hvis den er fin, hvilken farge er finest? den ene er svart den andre mørk grønn.. vanskelig å se fargen... hmm.. vanskelig å velge..
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Moren min bestilte den, var kjempe fin jakke! (tips: litt små i strl) Tror jeg ville valgt grønn;)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Helt grei. Tror jeg ville valgt mørk grønn.
3 rosa og en blå Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 ja jeg syntes den var fin og det er vel den svarte jeg har kommet til valgt da det går til alt..
tre små... Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 takk for svar:) har litt lyst til å kjøpe den grønne, syns den ser finest ut på bildet. men vet ikke hvordan den er når jeg ser den.. blir jo litt anderledes på bilde.. du som har en mor som har kjøpt den, kjøpte ho grønn? er den veldig grønn el sånn som på bildet?
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hun kjøpte sort(valgte feil farge) så byttan inn å venter på den. Kunne også tenkt meg den jakken, er virkkelig fin og kjennes god ut:)
tre små... Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 så fint da.. kommer nok til å kjøpe den grønne. satse på at den er fin:) men du ville gått opp en størrelse da eller?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Har aldri opplevd at hm er små i størrelsen jeg da men.. Kjøpte nettopp kåpe der og fant ut at jeg kunne ha 34 og jeg pleier å bruke 36 (var eneste str som var igjen derfor jeg fant det ut). Må være akkurat denne jakken da.. Liker ikke svart jeg da, hadde gått for den andre.
tre små... Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2007 gikk for den grønne og satser på at jeg passer den i 36 som jeg vanligvis bruker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå