Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Til de av oss som har gutter:hva heter din(-e)? Min heter Torbjørn
Snart3små Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 vi står for tiden på benjamin. håper det passer til poden.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Ruben Alexander og Noah Sebastian
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Gullungen min heter Christian )
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Go gutten min heter Oliver!
Brummeline3barnsmor Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 Mine to bøllefrø heter Nikolai Alexander og Ask Johannes
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 Adrian Nicolai heter min lille:)
M&K+Påsan <3 Skrevet 14. oktober 2007 #19 Skrevet 14. oktober 2007 Skatten min heter Kim Sander <3 .. Bruker bare sandre da. Kim er oppkalling
Gjest janbaby Skrevet 15. oktober 2007 #24 Skrevet 15. oktober 2007 Lille sjarmtrollet vårres hete Even
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 15. oktober 2007 #25 Skrevet 15. oktober 2007 Marcus Cassander, Kristoffer heter mine gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå