Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt ullpysj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtten sparker av/kryper ut av dyna om natten og blir kald, så jeg skulle gjerne hatt en litt god ullpysj (evt. ullblanding) til han.

Vil helst kjøpe i butikk (bor i Oslo), eventuelt på nett.

Noen som har noen gode forslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn sine er gode!!! dyre men gode!!!

nostebarn.no

Skrevet

Nøstebarn har, men den er dyr og kan være litt for varm, men de er veldig gode.

Janus har også noen gode ulldrakter som er super som pysj (babyull, opp til str. 100(3 år)). De koster 250, men vet ikke hvor eller om de selges i Oslo.

Så vet jeg at jeg har sett ullpysjer på nett, men husker IKKE hvor... Lurer på om det var www.englebarn(eller englebarna).no. Du kan jo bare søke på ullpysjamas å se hva som kommer opp.

Skrevet

I Drammen har vi en barnebutikk - husker ikke hav den heter. Var der senest i går og kjøpte en ull body. Men der har de alt av ull til barn. Men tror de har det på Sparkjøp - noen her inne som har nevn noe om en serie som heter Tom og Trine. Men er usikker på om den er av ull!

Skrevet

Tror ikke spar-kjøp har ullpysjamas, bare undertøy

Skrevet

Mener at de har butikk i oslo også, sjekk ut på hjemmesiden deres:-)

Skrevet

Jeg har sjekket hos Cubus, men de har så dårlig utvalg av størrelser. Har kjøpt noen en genser og body med ull/bomull og er kjempefornøyd med de:)

Skrevet

Takk for tips, da skal jeg sjekke Nøstebarn:)

Skrevet

jeg har kjøpt det på cubus, sparkjøp og obs har vært fornøyd med alle og er like fine etter vask

Skrevet

Barnas Hus har ullpysj/heldress fra Janus i babyull, de er kjempegode. Koster ca 260 kr, altså en del billigere enn Nøstebarn. Fås også kjøpt på www.krabaten.no eller www.loevebarna.no

Skrevet

Anbefaler også nøstebarn, og Iris-dressen fra Janus. Denne er i tykk ullfrotte, de har den ivertfall på Bogerud - rimeligere alternativ til nb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...