Maud Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 I dag er det et år siden vi giftet oss. Det har gått sååå fort, kan nesten ikke skjønne det. Har sett på bilder i dag, blitt rørt og glad. I hverdagen er ikke den helt store forelskelsen der, men når jeg ser hvor glade og lykkelige og forelskete vi så ut, så våkner den igjen og det er deilig! Vi skal ikke feire stort, men jeg har kjøpt inn ingrediensene til middagen vi hadde i bryllupet. Ikke hele menyen da, det var fire retter. Nøyer meg med to i dag, magen fylles så fort nå som lillesnupp vokser. Så i dag blir det lammefilet med kantareller, deilig saus og gode grønnsaker før hjemmelaget is med varme bær og kake. Før det skal vi til det nye huset og ha høstdugnad i hagen. Uvant at ikke vaktmesteren sørger for sånt ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer så mye med ettårsdag:-) For en fantastisk fin måte å feire på, med høstdugnad i hagen ved nyhuset og deilig middag ikveld:-) Nyt det og kos dere:-)
♥Snulder Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer på bryllupsdagen:=) mmmm.... maten gir meg vann i munnen her!!!!
solkrem Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer så mye! Og det er bare deilig å slippe vaktmesteren, det lover jeg!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer med bryllupsdagen Høres ut som dere hadde en koselig feiring,så moro å ha litt av menyen fra bryllupet.
dritgrei hei hei! Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 tenk at det er ett år siden.... svisj... Gratulerer med bryllupsdagen!!! håper dere hadde en fin kveld!
Karomamma Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer med gårsdagen!! Knakende god og koselig idé å ha menyen fra bryllupsfesten, det gjør middagen spesiell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå