Gå til innhold

hva er det egentlig som skjer med folk her inne?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt sjokkert over hvor lite sosiale antenner et par stykker her inne har altså. man kan jo ikke si en dritt her inne før halve dib kapper hodet av deg.

Leste f.eks en diskusjon på småtroll 0-1 år, om en mor som hadde drukket et par glass vin, og så ville plutselig ikke sønnen ta flaske. han hadde tidligere tatt flaske helt greit. Da fikk hun høre at hun var dårlig mor og det var uforsvarlig og var ikke måte på. Ok så vi voksne skal ikke få ta oss et glass vin innimellom?

halve dib henger jo seg også på teorien om å kalkulere hvor lenge man kan være borte fra et barn. 1 mnd=1 time osv.... Ok, kan noen egentlig fortelle meg hva som skjer hvis man er borte fra babyen mer enn 1 time når den er 1 mnd gammel? hvor langt borte fra barnet kan man være da? Tror ikke babyen merker noen forskjell når den sover i senga si, om det er mamma eller mormor som sitter i stua...

det er så sinnsykt mye drittslenging her inne. hvis man ikke holder babyen i hånda hele tiden til konfirmasjonen er man en dårlig mor.

jeg trodde dette skulle være et nettsted for oss som har barn, der vi kan utveksle erfaringer. ikke et nazinettsted der det eneste folk bryr seg om er å rakke ned på dem som ikke er like hønemor som en selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Mange skrullinger her inne!!!

Skrevet

Er så enig med deg!!!!!

Skrevet

Det er vel ikke for ingenting at jordmødre og helsesøstre fraråder å ta alt man leser på nettet for god fisk.

Skrevet

Ja, det er bare helt utrolig hva folk kan finne på å lage problem av her inne, og hva noen kan få seg til å skrive til andre.

Men man får ta det for hva det er, ett nettsted der det finnes like mange meninger som brukere (og garantert noen som liker å lage bråk).

Selv holder jeg meg stort sett unna de verste diskusjonene, og stoler mer på egne vurderinger og folk jeg kjenner irl enn noe av det tullet som skrives her inne. Man må bare prøve å ikke ta seg nær av alt.

Men må jo legge til at det er jo mange flotte diskusjoner her inne, og har lært mye bra, man må bare være litt selektiv =)

Skrevet

Signerer!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...