mammasgo`jente Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Ser en tråd lenger nede her om julekort der det blir svart at fotoknudsen og japanphoto har julekort. Jeg har vært inne der og sett, men finner ingenting.... Er det jeg som ikke helt får det til, eller har de ikke begynt å selge det enda? Sikkert alt for tidlig, men fikk lyst å se hvilke alternativer som finnes!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Google "foto" så kommer det mye forskjellig opp:)
En liten mamma Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg fant heller ikke særlig på de sidene du nevner. Tenkte at det kanskje var i tidligste laget... Men det var noen som foreslo sponland.no -der inne var det skikkelig mange fine design på julekort!
*Rutletutt* Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 kortshop.no har mange fine julekort:o) Har nettopp bestilt takkekort derfra og det var veldig god service og kjapp levering - anbefales:o)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har brukt http://www.eurofoto.no/ - julekort, takkekort, kalender og kopp.... alt med lillegullet
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 her sittet og sett på japanfoto,elitefoto og kortshop..men kortshop hadde mange fine men veldig dyre og det er jo noen mann sender kort til...blir kanskje jeg lager selv.
Lillegutt og jeg Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Se også optimalprint.no! Billig og gode forslag til takkekort eller julekort! Rask og grei levering også
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Vil også anbefale www.nfoto.no.Verdt å sjekke i allefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå