To under Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skal kjøpe votter til datteren min. Trenger noen som hun klarer å bruke hånden med... Noen tips?
cashewnøtta Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg kjøpte troll-votter til vesla i fjor. Var fornøyd, så har kjøpt de i år og. Så og si vanntette, og med tynt ullfor. Er såpass tynne at bevegeligheten blir bra. Ellers har jeg hjemmestrikka, tova ullvotter. Disse er også gode, men ikke hvis det er for vått.
cashewnøtta Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Glemte: Ellers har jeg hørt mye bra om Hestra-votter, men har ikke fått testa de ut selv..
:)ettena:) Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 pekkas kasine , finsk merke. de fikk jeg anbefalt av uteavd i barnehagen. de er bra for de minste, slik at de klarer å gripe. litt dyre ca 250,- men bra. vet ikke hvor du kan kjøpe dem men jeg fikk tak i dem i nittedal på mosenteret.
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Har ei venninne som skryter fælt av trollvottene, ungene er kjempefornøyde med de, så vi skal kjøpe de. Har kjøpt ett par på Gsport også, som har borrelås oppå, de sitter kjempebra på og hun får godt grep om spaden med de på. Veldig lett å ta på også. )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg skal kjøpe trollvottene til sønnen min i år jeg. Ifjor kjøpte jeg mange fra hm, men dem var så store og klumsete. Sønnen min likte ikke de vottene.
mammae:-) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Har vert veldig fornøyd med troll sine, er lett for dei små og kunne leke og gripe ting med dei, varme og. Men i veldig vått vær/slaps ol er hun blitt våt gjennom. Fikk annbefalt og bruke tynne ullvotter med regnvotter uten for utenpå i slikt vær, så får prøve og sjå til vinteren.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå