Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 23 er så trøtt om dagen. kunne sikkert ha sovet hele tiden. trodde dette skulle være den beste tiden i graviditeten jeg. snork.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene! jeg er i uke 22 og er så trøtt at jeg knapt duger til annet enn jobb og soving... irriterende med alle som sier at det skal jo ha gått over nå... men - det er bare å ta det med ro - det har vi lov til - må lytte til kroppen!

Skrevet

Straks uke 23 her og er også trøtt. Kan sove 12 timer om natten og er allikevel trøtt. Med meg har det blitt verre ut i graviditeten.

Skrevet

samma her:/ d er så slitsomt å vere trøtt hele tiden...vertfall nå som vi holder på å pusse opp huset vårt å greier:/

Skrevet

Jeg er oppe minst en gang om natten for å gå på do. Pluss min 2 årige sønn mister smokken sin innimellom. Så nå han er levert i barnehagen finner jeg gjerne sengen igjen eller tar en treningsøkt for så å sove litt. Er sykemeldt så da har jeg annleding til dette. har dårlig samvittighet. Men om jeg ikke sover en times tid, er jeg sengeferdig kl 20.00 om kvelden. Blir lite intimtid da.. så da sover jeg litt når jeg kan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...