Gå til innhold

Hva skal jenta hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig å høre hva slags jentenavn dere tenker på her...Selv skal vår hete Minda,hvis det er ei lita tulle der:) hva syntes dere om det? veldig gammelt norsk navn...kjempefint syntes vi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt det navnet før, men det var ganske fint. Får vi en jente skal hun hete Linn Katrine.

Skrevet

ja,men tar litt tid å venne seg til når en ikke har hørt det før..fint navn.vår skal hete Lina

Skrevet

Erika eller Kaia, men det skifter stadig her. Hva syns dere om disse?

Skrevet

Jeg liker både Erika og Kaia :) Hvordan uttaler du Erika? Trykk på e eller i? Vi vingler enda veldig mellom navn, men har jo god tid enda :)

Skrevet

Trykk på E. Synes det er penest.

Skrevet

Både Minda og Erika var fine navn!

Jenta vår skal hete Althea:)

Skrevet

kommer det en jente skal ho hete Karen Elisabeth etter min manns tvilingsøster.

Skrevet

Minda, Erika og Althea er alle fine navn!

 

Jenta vår skal høyst sannsynlig hete Vårin :o)

Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg får jeg da, men blir det jente skal hun kanskje hete Ruth eller Edith.

Skrevet

vist vi får jente...skal hun mest sannsynli hete Linea..

var mange andre fine jentenavn her : )

Skrevet

Jeg har fått beskjed at det er en jente denne gangen.. Gutten vår heter Marius. Noen som har tips til jentenavn. litt sånn som ikke alle andre bruker. Tenkte kanskje på Hermine. ??

Skrevet

tror lille jenta mi skal hete Ronja:)

Skrevet

har ikke vært på UL enda, men vi tenker på oda eller ada + mitt mellomnavn

Skrevet

Her var mange pene navn, Minda var veldig fint. Enkelt og likevel veldig spesielt;-) Hermine som jeg såg lengre nede likte jeg og;-)

 

Jeg har ikke tenkt så mye men her om dagen dukket bare " Magdalena" opp i hodet mitt, liker også Bianca. Har en Isabel og en Mina Elisabeth fra før, må jo passe litt der og.

 

Hvis ikke så har jeg Solveig, som da blir etter mormor!

Skrevet

Vi tenker litt på Eiril, og Ylva.. men har både Oda og Ane på lista.. Erika er veldig pent, og Maya- synes det er så pent når man skriver Maya med y..

 

Synes det er kos å tenke på navn.. vi kommer nok ikke til å gå for navn som er ganske vanlige..

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har sååå lyst at jenta vår skal hete Idunn, men samboeren nekter :(

Skrevet

Lille jenta i magen min heter allerede Ingvild. :)

Skrevet

Agnete liker jeg godt :) Fint,enkelt og greit navn.

Skrevet

Her tror jeg at det blir enten Sara(h) eller Silje... Heller mest mot Sara(h) foreløpig.

Skrevet

Vi står mellom Hannah eller Maren.

Skrevet

Her blir det Emilie, med et mellomnavn (som ikke er helt helt bestemt enda)

 

:-)

Skrevet

Om der e ei lita jente her inne skal ho heite Oline:)

Eg sjøl hadde lyst at ho skulle heite Rakel, men d nekta faren for.. men liker Oline kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...