meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Artig å høre hva slags jentenavn dere tenker på her...Selv skal vår hete Minda,hvis det er ei lita tulle der:) hva syntes dere om det? veldig gammelt norsk navn...kjempefint syntes vi:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har aldri hørt det navnet før, men det var ganske fint. Får vi en jente skal hun hete Linn Katrine.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 ja,men tar litt tid å venne seg til når en ikke har hørt det før..fint navn.vår skal hete Lina
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Erika eller Kaia, men det skifter stadig her. Hva syns dere om disse?
Ane med lillegutt Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg liker både Erika og Kaia Hvordan uttaler du Erika? Trykk på e eller i? Vi vingler enda veldig mellom navn, men har jo god tid enda
Erisa* Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Både Minda og Erika var fine navn! Jenta vår skal hete Althea:)
mamman til karen elisabet. Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 kommer det en jente skal ho hete Karen Elisabeth etter min manns tvilingsøster.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Minda, Erika og Althea er alle fine navn! Jenta vår skal høyst sannsynlig hete Vårin )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg veit ikke hva jeg får jeg da, men blir det jente skal hun kanskje hete Ruth eller Edith.
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 vist vi får jente...skal hun mest sannsynli hete Linea.. var mange andre fine jentenavn her : )
vipsen*en av hver* Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har fått beskjed at det er en jente denne gangen.. Gutten vår heter Marius. Noen som har tips til jentenavn. litt sånn som ikke alle andre bruker. Tenkte kanskje på Hermine. ??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 tror lille jenta mi skal hete Ronja:)
Axus' girlfriend Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 har ikke vært på UL enda, men vi tenker på oda eller ada + mitt mellomnavn
GuriGuri Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Her var mange pene navn, Minda var veldig fint. Enkelt og likevel veldig spesielt;-) Hermine som jeg såg lengre nede likte jeg og;-) Jeg har ikke tenkt så mye men her om dagen dukket bare " Magdalena" opp i hodet mitt, liker også Bianca. Har en Isabel og en Mina Elisabeth fra før, må jo passe litt der og. Hvis ikke så har jeg Solveig, som da blir etter mormor!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis vi får jente så står det mellom Linnea & Maya
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 Vi tenker litt på Eiril, og Ylva.. men har både Oda og Ane på lista.. Erika er veldig pent, og Maya- synes det er så pent når man skriver Maya med y.. Synes det er kos å tenke på navn.. vi kommer nok ikke til å gå for navn som er ganske vanlige..
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 14. oktober 2007 #19 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har sååå lyst at jenta vår skal hete Idunn, men samboeren nekter
mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 #20 Skrevet 14. oktober 2007 Lille jenta i magen min heter allerede Ingvild.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #21 Skrevet 14. oktober 2007 Agnete liker jeg godt Fint,enkelt og greit navn.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. oktober 2007 #22 Skrevet 14. oktober 2007 Her tror jeg at det blir enten Sara(h) eller Silje... Heller mest mot Sara(h) foreløpig.
klumpen og gullet Skrevet 14. oktober 2007 #23 Skrevet 14. oktober 2007 Vi står mellom Hannah eller Maren.
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. oktober 2007 #24 Skrevet 14. oktober 2007 Her blir det Emilie, med et mellomnavn (som ikke er helt helt bestemt enda) :-)
rigmora :-Oline-: Skrevet 14. oktober 2007 #25 Skrevet 14. oktober 2007 Om der e ei lita jente her inne skal ho heite Oline:) Eg sjøl hadde lyst at ho skulle heite Rakel, men d nekta faren for.. men liker Oline kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå