mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 I morgen er den store dagen jenter! Husk BIM treff på Bella klokken 18:00 i morgen...altså mandag! Velkommen!
camosilla Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Oi!!! dette har ikke jeg fått med meg. Er det mange som skal dit?
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 jeg får ikke vært med, rekker ikke, ettersom vi skal til nøtterøy på ultralyd. så får heller ta den en annen gang:)
mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Så synd! Men bli med neate gang. Og lykke til på UL!
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 ja:) neste gang skal jeg ha med meg ja:) takk for det:)
camosilla Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Da skal jeg prøve å få med en veninne som er gravid og komme:)
mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2007 Strålende! Dette blir morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå