mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 I morgen er den store dagen jenter! Husk BIM treff på Bella klokken 18:00 i morgen...altså mandag! Velkommen!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det blir skummelt og spennende..hihi..
mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jupps! Jeg tar det som et tegn på at du helt sikkert kommer....da er vi oppe i 6 jenter! Spennende! Det er ikek lagt opp til noen aktiviteter. Bare skravling, spising for dem som vil ha mat og sosialt samvær!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Dette blir såååå koselig! Nå er jeg på vei til jordmor, vi snakkes i kveld jenter!
nina12 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hei...helt glemt det jeg da....kom på det nå og nå er det 5 min igjen....rekker det ikke,sorry....
mor.monsen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 Det var synd da! For vi hadde det kjempekoslig. Akkurat kommet hjem. Bli med neste gang da vet du!
Mitzy Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skulle komme men tror du ikke mora og faren min troppa opp på besøk kl halv seks. Syns det var fælt hvis jeg skulle jage de på dør, men er det ikke typisk at man får besøk den ene dagen man skal noe annet. Har ikke vært her på ukesvis de, men nå kom de. Skulle egentlig kommet i morra:( Ble egentlig skikklig sur for drev og ordnet meg på badet da de kom. Jaja, men koslig og høre at dere hadde det gøy da:) Så håper jeg at jeg og noen flere får andledning og komme neste gang:)
camosilla Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Ja det var koselig jenter:) Vi får prøve å få til et treff om ikke allt for lenge, og håpe flere slenger seg med....
mor.monsen Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2007 Ja. Vi kunne eventuelt kanskje fått til et formidagstreff?
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Ja!! Jeg vil også være med en gang til før snuppa kommer...
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2007 Vel...jeg er ledig hver formidag. Så noen kan vel finne tid og sted til neste gang?
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Det hadde vært koselig...passer stort sett hver formiddag for meg... men dattra mi har fri tirsdag og torsdag fra barnehagen kunne godt tatt noen av di andre uke dagene;) Litt lettere og gå alene for da får jeg sitti litt stille jeg også...for det gjør ikke Rikke...(dattra altså) hihi...
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2007 Små jenter i den alderen siter streng tatt ikke stille i det hele tatt....i hvertfall ike de jeg har i barnehagen. Vel... Jeg er åpen for forslag. Er klar hver formeidag jeg så framst jeg er i god form.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kan jo egentlig hver dag. Men vet jo ikke hvor lenge jeg skal være på sykehuset i neste uke. Blir jo der fra mandag, regner med at jeg får komme hjem til onsdag, senest fredag. Jeg blir iallefall med hvis jeg er hjemme!
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. oktober 2007 uff du skal på sykhuset du ja. er du fortsatt i elendig form?
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 jeg er jo sykemeldt..så har også mulighet på formiddagene! kommer litt an på hvordan sambo jobber:) så jeg kunne godt tenkt meg et treff da:) ettersom jeg ikke fikk vært med sist!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, formen er den samme... Prøver å spise litt mer, men det er ikke lett heller. Brekker meg bare jeg ser en brødskive! Ellers er søvnen like dårlig, men nå kom den nye senga, så i natt håper jeg på masse deilig søvn! Hehe..
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. oktober 2007 Blir godt å sove i ny seng tipper jeg! Du får si ifra når du er tilbake fra sykhuset da! Så fikser vi et treff da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå