theafranord Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Før elsket jeg lørdager....da kunne jeg våkne og begynne dagen med potetgull og brus...og bare fortsette dagen videre med det og deilig god skjokolade......Men prøvde å kun holde slike dager til lørdager.....I alle år har jeg elsket potetgull og ostepop.... Men nå, nå frister det ikke.....HURRA:... :-))))) Er i uke 17 og har de to siste mnd kun spist sundt...jeg elsker druer, epler, appelsiner, bananer osv.....og deilig iskaldt vann... Det er dette jeg sitter å hiver i meg når jeg skal kose meg. Det beste av alt er at barna også er begynt å spise mer frukt og grønt... Ordnet til sjokolade, potetgull og mye godt på bordet i går til barnetv...men satte også ei stor skål med frukt der....gjett hva som ble spist opp...jepp..frukten...resten står ennå på bordet:-))))) Hva har dere dilla på ??
tertilus Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Åh, *misunnelig*. Med meg er det omvendt; var veldig sunn før jeg ble gravid, kan ikke skryte at jeg er sååå sunn nå. Har store planer om å begynne på mor & barn - kurs hos Grete Roede etter fødselen da
Smånetta 14.mai Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Sånn var jeg første gangen. Er egentlig sjokoholiker, men da gikk det fem mnd før jeg spiste sjokolade. Nå er jeg slett ikke så flink, men heldigvis henger de gode vanene igjen fra sist så jeg klarer meg sånn ca. Er ikke så flink som deg, da. Men nå ble jeg inspirert til å ta meg sammen igjen.
theafranord Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Tja....har skikkelig guttefølelse......har to gutter fra før så blir ikke overrasket om det er gutt nr tre som kommer nå:-)))
tertilus Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan er det der med kjønn og matvarer igjen?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Deilig, ikke sant :-) Elsker også alt søtt og godt. Men når jeg ble gravid frista ingenting! I påsken trua jeg i meg en sjokoladebit bare for liksom å kose meg litt....Men, det har "gått over" :-) Er nå 33+1 og kan gomle i meg en stor sjokolade uten egentlig å merke at jeg spiser. He, he....
murmel1 Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Så deilig da. Sambo lovet å slutte å røyke når jeg ble gravid.... Dårlig timing???? Vel, for å støtte han sa jeg at jeg ikke skulle spise sjokolade. Det er ganske stort for meg som bare elsker sjokolade. Men, jeg har ikke hatt noe problem med å holde meg unna. Nå skal det sies at jeg er kort på vei så det er lenge igjen. Men starten er god. Lykke til videre med de sunne vanene og svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå