Gå til innhold

Liten eller stor mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt forvirret... Noen sier jeg har stor mage og spør om det er to inni der, mens andre igjen sier at jeg er lita... Har lagt ut magebilde på profilen nå. Hva synes dere??? Er 28+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten feil, er 29+5 idag :)

Skrevet

Tja...ikke godt å si...

Du er nok større enn jeg var i uke 29,

men alle sier at jeg er liten (men er ikke av den radmagreste i utgangspunktet heller)

Skrevet

måtte le litt,for akkurat det har jeg hørt idet siste også.men det er en liten forandring for jeg har alltid hørt at jeg har så små mager når jeg går gravid,men plutselig sa ei dame at jeg var "dryg":)har ligget litt under middels hele veien men nå ligger jeg akkurat på middels da.har under 4 uker til termin.

Skrevet

helt passe!! :)

noen har ikke anelse om hvor store gravide mager kan bli, så de syns alt er stort.. og noen har bare sett høgravide, svære damer, så de syns du er liten.. har også fått masse forskjellige komentarer selv..

trøst deg med at magen din er akkurat så stor som den skal være! :)

Skrevet

Hehe, okei. Ja det er vel litt individuelt, og kommer vel an på hvilke erfaringer andre folk har. Lå litt over middels sist gang hos jordmor, og skal dit igjen nå på onsdag. Er bare litt skeptisk, for jeg er litt redd for å få et barn med høy fødselsvekt. Men man kan jo ha stor mage uten at det trenger å være et stort barn da :)

Skrevet

str på magen har svært lite å si:)som jeg sa over her så har jeg hørt ved hver graviditet(dette e mitt 3)at jeg er såliten men har fått gutter på 53/3980 og 54/4210 likevel.hehe.han i magen tegner til å ligge på ca samme som han som er størst.

syntes ikke du var spessielt stor foresten.helt vanlig.tror folk bare slenger ut sånt for å ha meninger

Skrevet

sunst magen din er stor og fin sån så den ska vere.. får spørsmål sjøll om eg ska ha 2 nå... å er 32+3 i dag

Skrevet

Takker for svar :):) Vi er vell forskjellige alle sammen, så det finnes jo ingen fasitsvar :)

Skrevet

Du er større enn jeg var, men her sier de fleste at den er liten :) noe som gjør samboer litt trist for da blir han redd noe er galt, så lett skal det ikke være. Tror som en over her at folk har veldig forskjelling oppfatning etter egne erfaringer, og hva de har sett. De som ikke har barn synes ofte alt er stort, og de som har små barn usker sin egen kjempemage på slutten og synes alt er lite :)) vi får trøste oss med at "normalen" er veldig stor og sunne friske barn blir det nok uansett :)

Skrevet

Jeg vil si at du har forholdsvis stor mage til å være 29+5. Ser ut til at den er omtrent like stor som min (i den grad jeg klarer å se slikt selv) og jeg er 34+4 :-)

Skrevet

Jeg tror også din er litt stor, men det var veeeldig fin:-))

Jeg skulle ønske min var litt større, eller i det minste at folk ikke skulle kommentert hvor liten den er hele tiden. Jeg er 34+ 4 og magen ligner litt på din, kanskje bittelitt mindre. Kjenner jeg blir litt stresset av maset om hvor liten den er også.

Alle mager er forskjellige. Fysioterapeuten min sa det også hadde med hvor lang ryggrad vi hadde. På den måten har kvinner med relavtivt lang rygg, mer plass å gi den lille i magen.

Skrevet

Syns magen din er kjempefin jeg=) du er jo fin gravid ... bare på magen og ikke lagt på deg ellers... har åsså stor mage jm sier at jeg bærer henne langt fram... men trøster meg med at rompe og lår ikke har blitt større hehe=))

Skrevet

skal du føde her el i s.sjøen... er litt usikker hva jeg skal velge jeg da....

Skrevet

Jeg er selv 36 + 5, har liten mage. Er vel som din nå. Vet ikke hva som er normalt, det er jo fra person til person....

Skrevet

Syns du hadde en fin str på magen din jeg hehe :o)

Jeg fikk høre det sammme som deg,om jeg hadde to der inne....Ligger magebilde på profilen min,du kan jo se selv :o)

Skrevet

Adriansmor m prinsesse i magen : Jeg kommer nok til å føde i S.sjøen ja, hvis jeg får det som jeg vil :) Kommer litt an på hvor fort/sakte det skjer. Er litt redd for å føde her, fordi man vet jo aldri om det oppstår komplikasjoner. Hvis jeg er i S.sjøen vil jeg føle meg mye tryggere, fordi det er så mye mer dem har kapasitet til å gjøre. Også var jeg innlagt i ca ei uke da jeg hadde aborten min i februar, og de var så trivelige de som jobbet der. Føler jeg på en måte kjenner alle der nå :P Enn du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...