Gå til innhold

Voksi/lammeullspose eller dunpose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt forvirra, hadde satt pris på deres meninger.

 

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt voksi til mine, og er kjempe fornøyd med den, da den kan brukes flere sesonger, er god og varm og er fleksibel i bruk. En lammeullspose, iallefall, blir fort liten - er MIN erfaring. Men smaken er som baken ;-)

Skrevet

Er mye smak og behag...

Jeg er ikke så glad i voksi, synes de er klumpete og store. I tillegg litt styr med alle de knytingene. Og de er dyrest...

Vi har fått arve en dunpose, og når den blir liten kjøper vi nok en ny dunpose, en Odenwalder.

Jeg jobber i bhg, og har litt erfaringer derfra. Skjønner det ikke er lett om man er helt blank på området! Men ta en titt på Odenwalder-posene, de er bra:-)

Skrevet

Tusen takk for svar, hvor lenge kan man ha en oldenwalder tror du?

 

Ser at vi skal ha samtidig Sunniva, hvor skal du føde?

Spennende tid dette..

Skrevet

Det finnes flere typer av Odenwalder-posene.

De lengste kan man ha helt til barnet er ferdig med å sove i vogn, og kan også brukes i pulk. (3+)

Her kan du lese litt mere, dette er den største typen:

http://www.lilleprinsen.no/product/9269/9269/429371/_Odenw%E4lder_Lammy_XL_-_sort.html

 

Jeg skal føde ved St.Olavs i Trondheim! Enn du?

Det er spennende tider ja, koser meg virkelig nå som magen vokser og jeg er kommet såpass langt i svangerskapet:-)

Skrevet

Odenwalder =) voksiposan blir for små etterhvert,å odenwalderposen æ har te min 120 cm,ligg godt inni der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...