Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Eg har sikkert hatt vont i puppene siden eg begynte å amme og nå er eg dritt leie, men korleis skal eg gå fram når eg skal slutte og amme??? Har masse melk men alt er vondt, amming pumping...
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2007 ER det ingen som har sluttet å amme som kan hjelpe meg???
strekkmerketrollet Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det er et greit tips at du går til du har veldig spreng, åsså hånd-melker du ut bare litt melk (til værste sprengen har gitt seg...) jeg gjorde dette i dusjen da jeg skulle slutte... synes det var enklest å håndmelke i dusjen fordi utrivinga ble godt stimulert av dusj strålen. lykke til
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg sluttet å amme for 2 uker siden. I begynnelsen pumpa jeg en del, men ble lengre og lengre tid i mellom. Til slutt pumpet jeg morgen og kvelden før jeg la meg. For 3 dager siden sluttet jeg med det, har da bare håndmelket ut sprenget. I går og i dag har jeg ikke gjort noen ting for jeg har ikke blitt sprengt...
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for tipsa...Gleder meg til å ha vanlig bh... leie av dei stygge amme bhene... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå