Gå til innhold

Tror jeg lekker fostervann


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det har jeg gjort temmelig lenge. Trodde bare det var urin,

men jeg er ikke overbevist om dèt lenger. Må bruke truseinnlegg!

Er i uke 34 - så bør jeg vente i over to uker på kontrollen hos legen,

eller skal jeg ringe føden å spørre? Hva kan de eventuelt gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke bare tynn utflod? veldig mange som får det mot slutten. det kan kjennes ut som om man er lekk noen ganger..

men er du i tvil ringer du føden.

Skrevet

har også tynn utflod, som sikkert kan forveksles med fostervann!

men leste et tips her inne for å sjekke om det er det ene eller det andre, ta på deg en mørk truse uten innlegg/bind, og etter en stund tar du den av og la den ligge litt, er "skvetten" hvit/farget, er det utflod, hvis ikke, fostervann!

Skrevet

Må bruke truseinnlegg jeg også pga tynn utflod. Jeg er i uke 35 og har hadd tynn utflod de siste ukene.

Skrevet

Nei jeg kan med sikkerhet si at det ikke er utflod, for det er hvistt og slimete hos meg.

Det er enten urin eller fostervann. Snakket med føden nå og spurte,

og de sa jeg bare måtte komme inn så skulle de undersøke meg. Ikke noe greit å gå rundt å være usikker, så like greit å sjekke opp i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...