Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 ...og det har jeg gjort temmelig lenge. Trodde bare det var urin, men jeg er ikke overbevist om dèt lenger. Må bruke truseinnlegg! Er i uke 34 - så bør jeg vente i over to uker på kontrollen hos legen, eller skal jeg ringe føden å spørre? Hva kan de eventuelt gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 det er ikke bare tynn utflod? veldig mange som får det mot slutten. det kan kjennes ut som om man er lekk noen ganger.. men er du i tvil ringer du føden.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 har også tynn utflod, som sikkert kan forveksles med fostervann! men leste et tips her inne for å sjekke om det er det ene eller det andre, ta på deg en mørk truse uten innlegg/bind, og etter en stund tar du den av og la den ligge litt, er "skvetten" hvit/farget, er det utflod, hvis ikke, fostervann!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Må bruke truseinnlegg jeg også pga tynn utflod. Jeg er i uke 35 og har hadd tynn utflod de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Nei jeg kan med sikkerhet si at det ikke er utflod, for det er hvistt og slimete hos meg. Det er enten urin eller fostervann. Snakket med føden nå og spurte, og de sa jeg bare måtte komme inn så skulle de undersøke meg. Ikke noe greit å gå rundt å være usikker, så like greit å sjekke opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå