Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har en mage som kunne vært 5 mnd, tuller ikke. Jeg hadde ikke sånn mage sist og aner ikke hvor dette her skal ende!! Skal sies at jeg er 15 kg tykkere enn første svangerskap, men dette er jo helt vanvittig. Noen som er tykke rundt magen og har skikkelig oppblåst gravidmage så tidlig? Fikk spm allerede i uke 8 om jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Kjenner meg igjen der! Er i 8.uke,- og her en kveld begynnte jeg å bli engstelig for om alt var normalt med meg siden magen står ut som om jeg skulle være i 5.mnd. Hadde heller ikke mage så tidlig i forrige svangersskap. Kunne faktisk holde det skjult under klærne til 6. mnd. Har veldig hard mage og luft denne gang, så rekner med det er en av grunnene. Var å shoppet gravidebukse i går,- for jeg kommer ikke oppi klærne mine lenger. Jeg spiser ikke mer enn normalt,- men allikevel så bare legger jeg på meg. Er fristet til å slanke meg, men det er vel kanskje ikke så lurt når en er gravid? Er også redd for hvordan dette skal ende!! Er det noen som vet om det å få tvillinger vil utgjøre noe forskjell allerede i 8. uke? (tenker så mye rart med den store magen...)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 jada , en til :-))) jeg liker det ikke, men det er nå en gang sånn - og babyen ligger jo langt nedi der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå