Gå til innhold

Er jeg sykelig sjalu eller............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min man er i en messe sammen med hundre andre kvinner:( De skal spise middagg og drikker seg full sammen etter skal de også bo i samme sted. Jeg var på samme messe engang før hvor jeg ble vitne til at to gifte kollegaer klinte seg til og danset intimt hele aften, der etter ble det nachpill på et av rommene og gud vet hva som skjedde videre!

Etter det liker ikke jeg slike arangamenter lenger, bedre blir det ikke når han finner frem sitt beste antrekk og steller seg i timevis før han reiser, provoresinde spør han meg om han ikke var kjekk nå=o

Han ringer ikke etter at han reiser en gang, er jeg pronaid eller har jeg grunn til å være sjalu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunn og grunn, sjalusi er jo ikke noe man så enkelt kan styre. Det er følelser, men man kan styre hvordan man lar disse påvirke forhold og partner.

Kanskje er det naturlig at du føler det slik, men selv om noen tidligere har gått litt over streken på et slikt arrangement så betyr jo ikke det at din samboer vil gjøre det. Du må bare stole på han.

Sånn kan man jo tenke i mange sammenhenger, det årlige julebordet med jobben f.eks. Det er vel en kjennsgjerning at det skjer litt av hvert på sånne tilstelninger, men man må bare ha tro på at dette ikke gjelder dere.

At han pynter seg er jo naturlig, og også at han spør deg om han var kjekk. Det viser jo bare at det betyr noe for han hva du synes om han.

Jeg synes du er bittelitt paranoid, men selv er jeg ikke sjalu av type, så vanskelig å sette seg inn i. ;o)

Skrevet

Det er ikke sikkert du har noen grunn til å være sjalu, men jeg skjønner hvis du blir det. Hadde nok blitt litt sjalu selv. Du kan jo ringe ham.. ikke hele tiden, det kan virke som mas, men jeg ville ihvertfall ringt for å høre hvordan han hadde det.. Jeg syns det også er vanskelig når samboeren min drar på byen med gutta mens jeg sitter igjen i sofaen og føler meg formløs og alt annet enn sexy.. Vi må bare lære oss til å stole på at det er MEG han har valgt å dele livet sitt og et barn sammen med tror jeg. Ha en finfin søndag.

Skrevet

Jeg prøver jo å ståle på han, men kanskje er jeg litt i overkanten av å være sykelig sjalu. Jeg er også noe ekstra følsom nå pågrunn av at vi ikke hadde sex i tre måneder. Når jeg spør, om han ikke synes at jeg var tiltrekkende lenger, sier han bare at jeg er så sur og negativ heletiden. Jeg kan jo ikke noe for at jeg nå er følsom og tåler lite, men det kunne jo hjulpet med en varm hånd som trøk meg i ni og na=(

sukk, nok om triste suting jenter takk for svaret det hjelper alltid:)

Skrevet

Hadde nok selv kommet til å vært litt sjalu selv om en ikke trenger... Er nok litt av den sjalu typen jeg da, men det er jo et tegn på at vi er glade i karene våre.

Skrevet

Sjalusi er nok desverre ikke et tegn på at du e glad i mannen din... men et tegn på din egen usikkerhet!

Skrevet

Jeg også enig i at sjalusi er ett tegn på at man er glad i sin kjære, og redd for å miste han. Man kan stole på han, men ikke den evt andre dama. Damer er jo verdensmestere i å lure mannfolk, eller hur?! MANGE damer der ute jeg ikke stoler på gitt..

Men selvfølgelig, alt i sine doser. Litt sjalusi er bare søtt, men sykelig sjalusi blir jo ett problem.

Jeg kan skjønne HI godt, spes når man sitter hjemme og kanskje ikke føler seg så attraktiv lenger.. Pluss hormonene som herjer, det gjør jo sjelden saken bedre... Man reagerer ofte sterkere og annerledes enn forventet! Håper det går bedre nå HI :)

Skrevet

Han har kommet hjem nå, knall rød i øynene av all vin og festing sikkert=0

Han la seg alt på en søndags kveld klokken ni, han ville heller ikke spise middaggen jeg laget til oss alle, har faktisk stått i fire timer og laget godmat. Hans umiddelbare respons var at han hadde en stor buffee lunsj sammen med respektive reisefølger. Jeg ble både såret og lei meg. Jeg hadde bekkenløsnings smerter og greier, men har tenkt å lage god mat til oss alle og vente på ham til han kommer hjem, slik at vi kunne kose oss sammen med barna, men neida det var ikke så intresent alikevel=(

Jeg er så lei meg og opplever at han ikke bry seg om meg lenger!

som sagt over er han ikke intressert å ligge med meg heller hva har jeg gjort for å fortjene denne overseeingen?

Gleder meg til jeg er ferdig med denne graviditeten, jeg ønsker å revurdere mitt kiv etterhvert, kanskje er det kjærligheten som skranker etterhvert?

Skrevet

Du har vel et visst begrep på hvaslags type du har fått deg? Er han en "jeger" eller er han den "lojale" typen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...