Luna** Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hei Så at du vaska lammeskinnet i maskina. Skal til å vaske mitt jeg også, mener usikker på maskin eller håndvask. Står det på anvisningen at detg år greit? Lettere å ha de i maskina liksom....
majsenna™ Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Tror ikke det er meningen at man skal gjøre det, men da svigerinnen min sa hun hadde gjort det, så tok jeg sjansen selv. Det gikk veldig bra. Lot det ligge flatt på tørkestativet i noen dager til det var helt tørt. Så børstet jeg lett igjennom det med en hårbørste der det hadde floket seg litt.
Luna** Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for raskt svar. Maskinene har så skånsomme program, så håper det går greit. Jsg prøver iallefall...
Smellt P. Tjukka Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har vasket et korthåret lmmeskinn i maskin på 30 grader håndvask/ullvask . Brukte eget vaskemiddel for lammeskinn , og gredde det med stålbørste ! Ser helt nytt ut nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå